Is het al zover... - Reisverslag uit Rozenburg, Nederland van Steven en Laura Woerkom - WaarBenJij.nu Is het al zover... - Reisverslag uit Rozenburg, Nederland van Steven en Laura Woerkom - WaarBenJij.nu

Is het al zover...

Blijf op de hoogte en volg Steven en Laura

02 November 2017 | Nederland, Rozenburg

Is het al zover...

Wauw, ons avontuur begint steeds meer vorm te krijgen! De route is uitgestippeld en we gaan onwijs veel mooie dingen zien in zowel Australië als Nieuw Zeeland! In Australië beginnen we in Sydney, gaan we naar Alice Springs, Darwin, Cairns en Brisbane. We gaan hier veel met een camper reizen, wat het allemaal nog avontuurlijker maakt!
In Nieuw Zeeland begint ons avontuur in Auckland. Van daaruit reizen we met de auto naar het zuiden van het Noordereiland om over te varen naar het Zuidereiland. Tussendoor gaan we lekker veel wandelen, tours maken en vooral heel erg genieten van al het moois om ons heen. Ook op het Zuidereiland gaan we met de auto rondreizen. Was het maar alvast mei!

Vandaag was ook een spannende dag. We hebben de tickets naar Sydney en van Sydney naar Alice Springs geboekt. Het is nu echt, laat dit avontuur maar komen! De komende tijd hebben we nog genoeg te plannen, regelen en vooral erg te genieten van de voorpret!